چگونه استخر بسازیم؟


چگونه استخر بسازیم؟

مهمترین قسمت ساخت استخر مرحله آماده سازی است که تصمیم می گیرید شناگر استخر کنید ، مکان استخر شناگر و استخر پیمانکار استخر را مشخص کنید. برای آشنایی بیشتر با این مراحل میتوانید این آموزش ساخت استخر را دنبال کنید. 

معمار یک استخر لوکس می تواند منظره شما را از طریق مراحل طراحی پیاده سازی کند ، اما اگر به شما کمک کند ، می توانید ایده کاملی داشته باشید که در نهایت می توانید بدست آورید.

  1. چرا من یک کار شنا می خواهم؟
  2. چه کسی از استخر استفاده خواهد کرد؟
  3. آیا زندگی من برای ساخت استخر مناسب است؟
  4. قرار است کجا استخر شود؟
  5. شکل و سبک استخر چیست؟
  6. چه ویژگی های خاصی را در استخر می خواهم؟
  7. از چه موادی استفاده شود؟
  8. چه کسی می خواهد آن را ایجاد کند؟

برنامه ریزی برای استخر رویایی شما می توانید قبل از بررسی سایر گزینه ها و تعهدات ، سخت تر از آنچه فکر می کنید باشید و در کنار استخر، فضای اضافی برای یک حیاط خلوت بزرگ ، کار را ادامه دهید یا محوطه باغ بسیار عالی است. ایجاد یک راه عالی فقط برای یک بار برای یک خانواده برای معرفی ورزش بسیار سرگرم کننده است ، با این وجود ساخت یک پروژه استخر آسان است. حتی اگر خودتان آن را بسازید ، خیلی بیشتر از آن چیزی است که باید در بیشتر شهرهایتان داشته باشید. شما اجاره خود را نخواهید ساخت زیرا به یک سازنده مجاز نیاز دارید که این موارد را در نظر بگیرد و اکنون به طور خلاصه در مورد ساخت استخر شنا صحبت کنید.

به ترتیب سه نوع اصلی استخر وجود دارد: بتن ، وینیل و استخر پیش ساخته فایبرگلاس. همچنین می توانید تعداد کمی پیمانکار فولاد یا آلومینیوم پیدا کنید.

استخر های بتنی به طور معمول سفارشی ساخته می شوند و می توانند به هر اندازه و هر شکلی سفارشی ساخته شوند. این نوع استخر ، به نام Gunite یا Shotcrete ، باعث می شود شما از یک دیوار سرگرم کننده ساخته شده از فولاد شلیک کنید. وقتی بتن وارد می شود ، با گچ تمام می شود و سطح آن کاشی کاری می شود.

بیش از سه تا 12 هفته طول می کشد تا استخر بتن بیش از هر نوع بتن بیشتر طول بکشد تا قوی تر و با دوام ترین نوع استخر در دنیای واقعی باشد ، زیرا هنوز استخر های بتنی وجود دارد. آنها بیش از 50 سال سن دارند و از آنها استفاده می شود و برخلاف هر نوع استخر ، افراد بتنی بدون بازسازی ، بزرگتر و به روز شده در دسترس هستند.

لولاهای وینیل از یک ورق یا انعطاف پذیر ساخته می شوند که در سوراخ قرار می گیرند و یک قاب دیواری از فولاد غیر خوراکی ، آلومینیوم یا پلیمر متصل می شود. در صورت استخر بیشتر ، فرم وینیل مستطیلی L شکل و فرم نیز موجود است. و آسترهای وینیل در ده ها طرح و رنگ برای آرایش یا طراحی شخصی موجود است

هنگام در نظر گرفتن اجاره وینیل ، توجه داشته باشید که اسباب بازی ها ، حیوانات خانگی و اشیای تیز شما می توانند آستر را سوراخ کنند و از بین بروند. می توانید یکی دیگر را انتخاب کنید که حداقل 20 تا 30 میلی متر ضخامت داشته باشد. آن را ایمن نگه دارید ، زمان ساخت استخر وینیل به طور کلی یک تا سه هفته است.

استخر های فایبرگلاس به صورت یک کاسه غول پیکر در کارخانه ساخته می شوند که با استفاده از سوراخ سوراخکاری توسط جرثقیل نصب می شوند. در نتیجه ، در بعضی موارد استخر فایبرگلاس را بسیار سریعتر از سایر تاسیسات امکان پذیر می کند. غیر از این ، نصب حدود سه روز طول می کشد.
استخر کنندگان فایبرگلاس دارای پوشش فوق العاده ژلی هستند که بسیار مقاوم است بر خلاف بتن ، استخر کنندگان فایبرگلاس متخلخل هستند زیرا از مواد شیمیایی کمتری استفاده می کنند و جلبک کمتری دارند.

در این شرایط ، استخر فایبرگلاس در اندازه ها و شکل های کوچکتر از استخر بتن یا وینیل و استخر با قالب بزرگتر باید توسط کامیون انجام شود ، که اگر برای مدت طولانی ادامه یابد ، اگر مجاز به حرکت در این حجم در حیاط باشید خانه نیز باید برای جرثقیل در محل کار مناسب باشد.

هر سه نوع بتن ، وینیل و فایبرگلاس در سراسر کشور موجود است. با این حال ، انواع مختلفی در بعضی مناطق خاص وجود دارد. انعطاف پذیری انیمیشن های فایبرگلاس و وینیل ، آنها را برای هوای بسیار سرد که چرخه انجماد و انجماد زمستان می تواند به ساختار بتن سخت آسیب برساند ، ایده آل می کند. اجاره وینیل در اکثر مکان ها به فروش می رسد.

|
نویسنده: ava | تاریخ : یکشنبه 22 فروردین 1400 بازدید : 40
ادامه مطلب
نظرات پست

کد امنیتی رفرش