دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی


دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی

مدل های جدید لباسشویی های سامسونگ به شکلی ساخته شده اند که در صورت شناسایی خطا و یا مشکل در سیستم داخلی دستگاه کاربران را مطلع میسازند، این اطلاع رسانی به شکل ترکیبی از اعداد و حروف نمایش داده میشود که کار عیب یابی را برای شما ساده میکند. در این نوشته نکاتی برای عیب یابی ماشین لباسشویی سامسونگ را باهم بررسی خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید
تعمیر لباسشویی سامسونگ
عیب یابی دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی
1- اولین چیزی که در روشن نشدن لباسشویی نقش داد، قفل نشدن درب است، اگر لباسشویی روشن نمیشود اولین چیزی که باید چک کنید قفل شدن درب است، در لباسشویی هایی که از سیستم تشخیص خطا استفاده میکنند اگر درب به درستی قفل نشده باشد به عنوان کد خطا به شما نمایش داده خواهد شد و به راحتی متوجه میشوید که مشکل از بسته شدن درب است یا خیر؟
2- پس از بسته نشدن درب دومین مسئله عدم انتقال آب به داخل دستگاه است، به این منظور داخل دستگاه را چک کنید که در صورتی که آب وارد دستگاه نمیشود با کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید تا در زمان کوتاهی اقدام به تعمیر لباسشویی شما نمایند.
3- سومین مسئله چک کردن این است که آیا آب در دستگاه گرم شده است یا نه؟ گرم نشدن آب دستگاه و حرارت کم باعث میشود که دستگاه دستور شروع به کار را دریافت نکند. اگر دمای آب به میزان مشخص بالا نرود دستگاه کد خطا را نمایش خواهد داد.

 
|
نویسنده: ava | تاریخ : دوشنبه 08 مهر 1398 بازدید : 61
ادامه مطلب
نظرات پست

کد امنیتی رفرش